[et_pb_section bb_built=”1″ _builder_version=”3.0.105″ next_background_color=”#000000″][et_pb_row][et_pb_column type=”1_2″][et_pb_text admin_label=”In urma cu multi ani am descoperit o metoda de propulsie atat de simpla si eficienta incat m-am intrebat de nenumarate ori de ce nu o folosim deja. Din acel moment am inceput cercetarea pentru a dezvolta un prototip functional. Am gasit mai multe variante de punere in practica a acestei idei si de la an la an am perfectionat tot conceptul.” _builder_version=”3.0.105″ background_layout=”light” custom_margin=”40px|||”]
In urma cu multi ani am descoperit o metoda de propulsie atat de simpla si eficienta incat m-am intrebat de nenumarate ori de ce nu o folosim deja. Din acel moment am inceput cercetarea pentru a dezvolta un prototip functional. Am gasit mai multe variante de punere in practica a acestei idei si de la an la an am perfectionat tot conceptul.
[/et_pb_text][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_2″][et_pb_image _builder_version=”3.0.105″ src=”https://ovidiucernat.ro/wp-content/uploads/2018/02/FLi-Logo.png” show_in_lightbox=”off” url_new_window=”off” use_overlay=”off” always_center_on_mobile=”on” force_fullwidth=”off” show_bottom_space=”on” /][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row _builder_version=”3.0.105″][et_pb_column type=”1_3″][et_pb_accordion _builder_version=”3.0.105″][et_pb_accordion_item _builder_version=”3.0.105″ use_background_color_gradient=”off” background_color_gradient_start=”#2b87da” background_color_gradient_end=”#29c4a9″ background_color_gradient_type=”linear” background_color_gradient_direction=”180deg” background_color_gradient_direction_radial=”center” background_color_gradient_start_position=”0%” background_color_gradient_end_position=”100%” background_color_gradient_overlays_image=”off” parallax=”off” parallax_method=”on” background_size=”cover” background_position=”center” background_repeat=”no-repeat” background_blend=”normal” allow_player_pause=”off” background_video_pause_outside_viewport=”on” text_shadow_style=”none” box_shadow_style=”none”] [/et_pb_accordion_item][et_pb_accordion_item _builder_version=”3.0.105″ use_background_color_gradient=”off” background_color_gradient_start=”#2b87da” background_color_gradient_end=”#29c4a9″ background_color_gradient_type=”linear” background_color_gradient_direction=”180deg” background_color_gradient_direction_radial=”center” background_color_gradient_start_position=”0%” background_color_gradient_end_position=”100%” background_color_gradient_overlays_image=”off” parallax=”off” parallax_method=”on” background_size=”cover” background_position=”center” background_repeat=”no-repeat” background_blend=”normal” allow_player_pause=”off” background_video_pause_outside_viewport=”on” text_shadow_style=”none” box_shadow_style=”none” text_shadow_horizontal_length=”0em” text_shadow_vertical_length=”0em” text_shadow_blur_strength=”0em”]
[/et_pb_accordion_item][/et_pb_accordion][/et_pb_column][et_pb_column type=”2_3″][et_pb_text admin_label=”Din calculele matematice reiese ca utilizand o astfel de propulsie vom putea transporta cam orice la viteze foarte mari. De exemplu din Romania pana in Australia in doar 3 minute sau Bucuresti – Sibiu tot in 3 minute. Aceeasi calatorie ar necesita mai mult timp (20 minute) in cazul in care transportam persoane pentru simplul fapt ca nu rezistam fizic la asemenea acceleratie. Cu un dispozitiv de dimensiunea unui troller mare putem transporta rulote ce depasesc 10 tone sau un dispozitiv care incape intr-un ghiozdan de elev poate transporta cu usurinta 200 kg la viteze dorita.” _builder_version=”3.0.105″ background_layout=”light”]
Din calculele matematice reiese ca utilizand o astfel de propulsie vom putea transporta cam orice la viteze foarte mari. De exemplu din Romania pana in Australia in doar 3 minute sau Bucuresti – Sibiu tot in 3 minute. Aceeasi calatorie ar necesita mai mult timp (20 minute) in cazul in care transportam persoane pentru simplul fapt ca nu rezistam fizic la asemenea acceleratie.
Cu un dispozitiv de dimensiunea unui troller mare putem transporta rulote ce depasesc 10 tone sau un dispozitiv care incape intr-un ghiozdan de elev poate transporta cu usurinta 200 kg la viteze dorita.
[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row][et_pb_column type=”4_4″][et_pb_divider _builder_version=”3.0.105″ /][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section][et_pb_section bb_built=”1″ fullwidth=”off” specialty=”off” prev_background_color=”#000000″ _builder_version=”3.0.105″ background_image=”https://ovidiucernat.ro/wp-content/uploads/2018/03/InnerTor-Propulsie.png” parallax=”on” module_id=”planeta” next_background_color=”#000000″][et_pb_row _builder_version=”3.0.105″][et_pb_column type=”4_4″][et_pb_divider _builder_version=”3.0.105″ /][et_pb_text admin_label=”InnerTorul se poate utiliza in orice mediu (apa, aer, vid) pentru ca nu foloseste mediul inconjurator impingandul pentru a se auto-propulsa, spre deosebire de masina, care are nevoie de ceva solid (mai greu decat masina ) sau drona, care are nevoie de un gaz (aer la 1 atmosfera de obicei ) pe care sa-l impinga in sensul opus. Este impins de catre mediul interior al dispozitivului cu acceleratia aleasa in directia aleasa. Din aceste motive nu are moment de maxima acceleratie, adica fara frecare, in vid, ar continua sa accelereze mereu, poate avea carcasa de orice forma si posibilitatea de a fi bagat in ghiozdan, intr-o placa sau intr-o rulota de exemplu.” _builder_version=”3.0.105″ background_layout=”dark”]
InnerTorul se poate utiliza in orice mediu (apa, aer, vid) pentru ca nu foloseste mediul inconjurator impingandul pentru a se auto-propulsa, spre deosebire de masina, care are nevoie de ceva solid (mai greu decat masina ) sau drona, care are nevoie de un gaz (aer la 1 atmosfera de obicei ) pe care sa-l impinga in sensul opus. Este impins de catre mediul interior al dispozitivului cu acceleratia aleasa in directia aleasa. Din aceste motive nu are moment de maxima acceleratie, adica fara frecare, in vid, ar continua sa accelereze mereu, poate avea carcasa de orice forma si posibilitatea de a fi bagat in ghiozdan, intr-o placa sau intr-o rulota de exemplu.
[/et_pb_text][et_pb_divider _builder_version=”3.0.105″ /][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row][et_pb_column type=”1_3″][et_pb_text admin_label=”Viteza” _builder_version=”3.0.105″ background_layout=”dark”]
Viteza
[/et_pb_text][et_pb_text admin_label=”Cand ajungi in 20 de minute din Bucuresti oriunde pe glob nu prea mai conteaza unde locuiesti decat in masura unei privelisti fabuloase, unui aer proaspat si curat, decibeli si alte criterii. Cel mai probabil ca o sa avem in scurt timp atata dexteritate in a calatori cu InnerTorul incat decolam si aterizam cu usurinta si in cladiri, terase, etc. incat nu mai pierdem timpul nici pana la vehicul si la parcarea acestuia.” _builder_version=”3.0.105″ background_layout=”dark”]
Cand ajungi in 20 de minute din Bucuresti oriunde pe glob nu prea mai conteaza unde locuiesti decat in masura unei privelisti fabuloase, unui aer proaspat si curat, decibeli si alte criterii. Cel mai probabil ca o sa avem in scurt timp atata dexteritate in a calatori cu InnerTorul incat decolam si aterizam cu usurinta si in cladiri, terase, etc. incat nu mai pierdem timpul nici pana la vehicul si la parcarea acestuia.
[/et_pb_text][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_3″][et_pb_text admin_label=”Direct” _builder_version=”3.0.105″ background_layout=”dark”]
Direct
[/et_pb_text][et_pb_text admin_label=” Curbele care ne faceau sa incetinim si apoi sa acceleram de fiecare data in timpul transportului ne maresc durata calatoriei, de aceea prin aer e o metoda mult mai eficienta de transport. Si mai eficient e unde aerul e mai rarefiat adica presiunea atmosferica e mai mica de 1 atmosfera pentru ca frecarea cu aerul scade.” _builder_version=”3.0.105″ background_layout=”dark”]
Curbele care ne fac sa incetinim si apoi sa acceleram de fiecare data in timpul transportului ne maresc durata calatoriei, de aceea prin aer e o metoda mult mai eficienta de transport. Si mai eficient e unde aerul e mai rarefiat adica presiunea atmosferica e mai mica de 1 atmosfera pentru ca frecarea cu aerul scade.
[/et_pb_text][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_3″][et_pb_text admin_label=”Experienta” _builder_version=”3.0.105″ background_layout=”dark”]
Experienta
[/et_pb_text][et_pb_text admin_label=”O calatorie cu InerTorul poate fi descrisa ca o calatorie cu liftul transparent. Zburam drept in sus pana la altitudini mari unde aerul e mai rar si de unde mergem cu mare viteza pana deasupra punctului unde coboram perpendicular. Deci 2 curbe intre tine si destinatie. Intre cele 2 curbe tu stabilesti viteza.” _builder_version=”3.0.105″ background_layout=”dark”]
O calatorie cu InerTorul poate fi descrisa ca o calatorie cu liftul transparent. Zburam drept in sus pana la altitudini mari unde aerul e mai rar si de unde mergem cu mare viteza pana deasupra punctului unde coboram perpendicular. Deci 2 curbe intre tine si destinatie. Intre cele 2 curbe tu stabilesti viteza.
[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section][et_pb_section bb_built=”1″ fullwidth=”off” specialty=”off” prev_background_color=”#000000″][et_pb_row][et_pb_column type=”4_4″][et_pb_divider _builder_version=”3.0.105″ /][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row][et_pb_column type=”1_3″][et_pb_text _builder_version=”3.0.105″ background_layout=”light”]
Am facut multe incercari de a construi un prototip functional insa doar pe acesta din imagini l-am adus la final din diverse motive, mai ales financiare :). Atata tot ca nu pot demonstra ca functioneaza aceasta metoda de propulsie cu acest prototip :)). Voi continua sa construiesc unul din prototipurile incepute mai demult cand va veni momentul.
[/et_pb_text][et_pb_button admin_label=”Doneaza” _builder_version=”3.0.105″ button_text=”Doneaza” button_url=”/fli-donatii/” url_new_window=”off” background_layout=”light” custom_button=”off” button_icon_placement=”right” /][/et_pb_column][et_pb_column type=”2_3″][et_pb_code admin_label=”meta – Slider” _builder_version=”3.0.105″]
[/et_pb_code][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row][et_pb_column type=”1_2″][et_pb_video _builder_version=”3.0.105″ src=”https://www.youtube.com/watch?v=bx1DziLpw8A&list=PLJMuQupg0xlbNy8zh5n4P9NBA-NfXD5Qm&index=2&t=0s” /][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_2″][et_pb_video _builder_version=”3.0.105″ src=”https://www.youtube.com/watch?v=f8dTA6IrqNM&list=PLJMuQupg0xlbNy8zh5n4P9NBA-NfXD5Qm&index=2″ /][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row][et_pb_column type=”4_4″][et_pb_divider _builder_version=”3.0.105″ /][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]